onsdag 28 november 2012

Härliga helg

Jag skulle göra ett inlägg med massa fina bilder från helgen men helt plötslig säger blogger att jag fyllt mitt utrymme på 1 gb för bilder. Efter tips från Eragonsgruppen hittade jag en bra sida om hur man skulle göra för att förhindra detta, bla förminska bilder under 800x800 för att de skulle bli "osynliga".. Det kommer att ta lite tid att fixa det på alla inlägg eftersom jag gärna bloggar med foton men kanske inte så många ord. Det går iaf att klicka på bilderna för att få dem större precis som vanligt.

Nu har jag köpt lite rekvisita för att jag ska kunna ta lite sköna foton på bubbarna men det jag verkligen skulle behöva är bättre lampor. Skrivbordslampan ger bra ljus men det blev nästan lite lila i tonen.




Vi gillar när matte är ledig och har en massa ledig tid att slösa på oss. Färska grenar att gnaga på och tid att bearbeta matte så att hon ger oss en matta ärtplättar..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar