onsdag 12 september 2012

Kvalitetstest


Matte har mycket att göra som vanligt nu för tiden så man får ta tag i bloggandet själv.
Jag har varit del av Bubbels testgrupp och under några veckor har vi testat den ordentligt. Och jag säger vi för tyvärr måste man gå iväg för att äta och dricka vatten ibland och såklart är det nån som hinner ta över under den tiden.

Efter de här veckorna kan vi bara konstatera att Bubbels varor är av högsta kvalitet och komfort. Matte har skött tvättningen och hälsar att den tvättats på 60 grader utan sköljmedel. Formen har hållit sig jättebra och mysrullen är ett måste för alla bubbar där ute som vill ha det bästa!
10 ärtplättar av 10!

Bubbels produkter finns här men skickas snart hit.



Oj, kolla matte nu har nån varit här och förstört.

Det var inte jag!

Menar du verkligen att man ska gå in i den?!?
Ser ut som en fälla tycker jag.. - Tili

Funkar bra som madrass. - Bella

Man kan springa igenom. -Sookie

Vi har töjt ordentligt!


Det går bra att springa över den också.



Så här ligger jag, avslappnad trots att det är en kö.

Det gäller att vara snabb..

Ibland går det bra att dela.


Zoey visar hur det "normala" sättet av använda den går till.

1 kommentar: